wtorek, 29 maja 2012

Anielina na Dzień Mamy z koszem pełnym róż...

Anieliny na okazje ... Anielinki na imieniny,święta i urodziny

Anioły...Romantyczne Anieliny,a ich kolekcja,mam nadzieję , ciągle będzie się powiększać,


... już chodzą mi po głowie kolejne pomysły :)

...
Kosze pełne róż ... z ogrodu Anieliny

foletowo ... herbacianie i kremowo
Anielinki mają ok. 20cm wysokości i naprawdę imponująco wyglądają na ścianie. Szczególnie fajnie wyglądają kwiaty w koszach ... Moja pasja do wymyślania wzorów ,tworzenia nadal nie mija i świetnie się przy tym bawię ... a najbardziej lubię efekt końcowy,gdy zabieram się do ich strojenia :)



...



Ostatnio dostałam bukiet herbacianych róż. Był śliczny ... ale niestety cieszył moje oczy tylko kilka dni:(  Zwiędnięte kwiaty byłam zmuszona wyrzucić do kosza. Z czasem zatarła się też pamięć o nich ...

Róże z Ogrodu Anieliny nigdy nie zwiędną ,a ile razy na nie spojrzycie tyle razy pomyślicie o osobie,która  je wam ofiarowała :) ... a do tego coś słodkiego ?


Anielinka na Romantyczną nutkę... 18cm
Anielina z czerwoną różą ... ten Duszek zamieszkał w domu pewnej młodej osoby
 jako podziękowanie za wspaniałe i dobre serduszko ... 

Tym razem Anielina w czerwieni ... nie mogło być inaczej,skoro zamieszka u osoby ciepłej,kochającej i radosnej,a czerwony jest kolorem serca :) 

Kliknij na Anielinkę...aby zobaczyć jakie róże rosną w moim Sekretnym Ogrodzie :)
...

Anielina na różne okazje ...
... imieniny mamy ,babci , przyjaciółki ...
Kolejna Anielina odwiedziła Sekretny Ogród i nazrywała pełen kosz, pachnących róż  :) ...
... na urodziny, imieniny, jako podziękowanie... a może chce je ofiarować komuś wyjątkowemu?
Ja tego nie wiem ale taki upominek przez długie lata będzie przypominał obdarowanemu o osobie i chwili
 w której Anielinka zamieszkała w jego domu :)
...


W Sekretnym Ogrodzie nigdy nie więdną róże,a co najważniejsze roztaczają zapach :)
Pokropiłam je ulubionymi perfumami o zapachu płatków róż, jaki wydobywa się o wschodzie słońca ,gdy na kwiatach jest jeszcze rosa:)... W koszyczku jest gąbka ,która ten zapach wchłania i utrzymuje długo.

Jednak nie ma problemu i można co jakiś czas kilka kropel dodawać .


Brak komentarzy:

Wystąpił błąd w tym gadżecie.